Snabb update

Hade tråkigt och kände att detta var en dålig bloggdag.
Har ingenting roligt i mat eller bak väg att berätta..
Skulle baka gula rutan men så fanns det inga ägg kvar.
Typiskt. Istället gick jag ut och plockade lite blåbär!

Hittade ett ställe där det fanns fullt! Men plockade dock
bara i knappt 10 minuter så det blev inte alls mycket..
Lite mer än det som är på bilden bara. Haha.

Sen hade min mamma med plockat björnbär. Så nu har vi massor med bär
här hemma.. Jag gillar egentligen inte bär, men kände att jag behövde gå ut.

Det enda jag gillar i bärväg är jordgubbar (för det är väl bär?)
Hallon kan också funka ibland. Det bästa med det är att man kan
odla och plocka det själv. Dem flesta bären växer ju vilt ute i skogen
så det är gratis och bra med. Perfekt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0