Jag vet

.. att denna bloggen är tråkig och har dålig uppdatering.
Men det blir ändring på det snart, vi ska bara fixa designen och headern.
Sen ska vi nog börja uppdatera oftare. Ge mer tips, visa mer mat,
visa mycket mer kakor och andra bakverk, det kommer även komma
massa recept och sånt. Men nu i början så är det rätt svårt att komma igång.
Men som sagt, så fort vi har fixat allt så blir det ändring på det så vi kan
"marknadsföra" den här bloggen så man får lite läsare också..
Annars är det ju helt onödigt att blogga?

Iallafall så har jag inte ätit annat än 3 mackor idag, så har inget
jätteintressant att visa upp eller skriva om min mat denna dagen..

Så länge så får ni ett tips på något ni bara måste köpa!
Caj P's barbeque oil med vitlöks "smak".. Man hör ju på namnet att
det är en grillolja? Så det finns väl inte så mycket att säga om den..
Men det är verkligen världens godaste grillolja! Nu är ju grillsäsongen
tyvärr mer eller mindre över men, det är även gott att äta bara sådär.
Jag brukar sitta med en sked och smaska i mig lite sånt. Sjukt gott!

Skulle jag satt betyg på denna grilloljan skulle den lätt få 9,5/10 poäng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0