Förlåt

..för den dåliga uppdateringen, men ingen av oss har haft tillgång till en dator idag.

Men nu är jag här iallafall! Och jag har inte kunnat ta något kort på det jag har ätit idag,
så det får väl bli lite text bara.. Till lunch åt jag stuvade makaroner och falukorv.
Och till middag blev det lasagne! Lasagnen var dock rester men jag la på några extra
ost bitar och slängde in det i mikron. Gott!

Hur är ni? Gillar ni också mycket ost på lasagne, potatisgratäng osv? Eller äter ni det helst utan ost?

Nu på kvällen blev det lite mys framför tvn med en glassdrink! Man blandar glass
och cola. Någon som testat det? Jag tycker inte det är så gott för colan blir oftast bara
skummig och det blir en äcklig smak sen.. Men glassen blir god för det blir som "klumpar"
i den. Som isklumpar.

Iallafall, jag var på maxi idag och såg att dem hade extra pris på ölkorv!
Så för er som gillar det så är det bara att åka in till maxi och köpa ett par stycken.
Dem kostar endast 5:- styck. Billigt då dem brukar kosta runt 15:- styck..
Är inte riktigt säker på vilken sort det var men det fanns i olika smaker iallafall,
som stark ölkorv, garlic, ginger osv. Slänger upp en google bild på någon sorts ölkorv!
Vet inte om det var den sorten, men jag tror dem liknade ungefär dessa. Iallafall, detta är ölkorv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0